Hvad er Content Marketing?

Content Marketing er en disciplin der har eksisteret siden 1800-tallet. Du har højest sandsynligt allerede set, læst eller hørt om content marketing uden at vide det. I denne artikel fortæller jeg ikke bare hvad Content Marketing er, men også hvorfor du bør anvende det som et led i din markedsføring. [Read more...]

Success med din firma blog? Sådan fik jeg det.

Er du en af de mange mennesker der stadig tror at blogging er et dødt medie? Så tager du grueligt fejl. Der er ikke bare meget trafik at hente, men enormt mange kunder. I dette indlæg vil jeg fortælle dig hvordan jeg startede vores blog bioethanol-pejs.dk der idag giver massere af kunder og muligheder. [Read more...]

Twitter goodies fra 2012

Okay, det giver jeg dig. Jeg har ikke skrevet meget i 2012, faktisk næsten ingenting. Sagen er den at jeg både afsluttede en lang og hård kandidatafhandling samtidig med at jeg startede fuldtid som selvstændig (det betyder bare at jeg langt om længe får løn). [Read more...]

Træffer du de rigtige beslutninger?

Du har en virksomhed der har et budget. Du vil gerne bruge dine penge på rigtig mange ting, og derfor evaluerer du de forskellige muligheder. Som et fornuftigt menneske tænker du cost/benefit. Du ved hvad der virker, og maksimerer udnyttelsen af det, selvfølgelig. Men måske træffer du alligevel de forkerte beslutninger?. [Read more...]

3 Content Marketing Værktøjer – Den Store Guide

I kølvandet på en masse opdateringer fra Google har jeg fået en mindre åbenbaring. Alt mit arbejde med SEO er gået fint og jeg har fået nogle fantastiske resultater – jeg er dog begyndt at indse en ting. Det er som at tisse i bukserne. Ja – SEO virker i starten, men på lang sigt tror jeg at meget mere spiller ind hvis jeg vil opnå nogle gode resultater. [Read more...]

Chat med dine kunder

Chatter du med dine kunder?.. Nej svarer de fleste, overraskende nok. Måske er du bange for at det vil skræmme dine kunder væk. Det tager for meget tid. Det er for dyrt. Alle sammen er dårlige undskyldninger, og jeg vil her fortælle dig hvordan vi bruger det – effektivt. [Read more...]

Store virksomheder kan også fejle

Forleden sendte jeg et nyhedsbrev ud til mine abonnenter hos bioburn.dk. Jeg inviterede dem til at besøge os på boligmesse i næste weekend, så jeg gjorde meget ud af at finde addresse, åbningstider osv. – uheldigvis kom jeg bare til at skrive d. 28/9 istedetfor d. 28/10… Ups. Det i sig selv er måske ikke den store fejl. Problemet var bare, at i det forrige nyhedsbrev havde jeg lavet stort set samme fejl.. [Read more...]