Store virksomheder kan også fejle

Forleden sendte jeg et nyhedsbrev ud til mine abonnenter hos bioburn.dk. Jeg inviterede dem til at besøge os på boligmesse i næste weekend, så jeg gjorde meget ud af at finde addresse, åbningstider osv. – uheldigvis kom jeg bare til at skrive d. 28/9 istedetfor d. 28/10… Ups. Det i sig selv er måske ikke den store fejl. Problemet var bare, at i det forrige nyhedsbrev havde jeg lavet stort set samme fejl..

Jeg blev helt rød i hovedet.

Jeg blev sur, og fantastisk irriteret på mig selv.

Hvordan fanden kunne jeg være så dum?.

En af grundene til at jeg følte mig så dum, var at jeg havde en opfattelse af at alle andre havde styr på det. Jeg modtager super mange nyhedsbreve, og de er alle rigtig gode (oftest), derfor følte jeg mig lettere uduelig. Jeg var med andre ord den eneste der kunne lave sådan nogle åndssvage fejl.

Meeeen, jeg er på den anden side også bare menneske. Og da jeg fik et nyhedsbrev fra Nelly.com igår blev jeg ret glad, de har nemlig lavet en fejl. Ikke bare en, men flere. Og de er i mine øjne væsentligt større end en lille datoforveksling. Se videoen og få ro i sindet – også store virksomheder kan fejle!.

Også store webshops kan fejle from Mikkel Plaehn on Vimeo.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *